MovieStarplanet hileleri – Yeni 2012

MovieStarplanet hileleriMovieStarplanet giysi hilesi
Merhaba Arkadaşlar Öncelikle konuma MovieStarPlanet hileleri hakkında bilgi vererek başlamak istiyorum, Bir çok kişinin özellikle kız oyuncularının sık sık kullandığı oyunlardan biride Moviestarplanettir. Oyunda Moda ve dahası yapılabilir evinizi düzerken giyim kuşamınıza para harcamanız gerekmektedir. Peki MovieStarplanet  para Hilesi nasıl yapılır. işte bunuda yabancılar bulmuş ve internet üzerinden dağıtmaya karar vermiş ki bir çok kişi bu sayede para üstüne para kazanarak kendilerini ileri seviyelere taşımışlar.

Bende Yazımızın devamında bulacağınız videoda anlatılanlara göz attım oldukça kolay zaten video izledikten sonra yapabileceğiniz türden bir hile Bunun için Videoya gelince play tuşuna başmanız ve ingilizceye aldırmaksızın yapılanları yapmanız gerekmektedir.

Olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz bir diğer MovieStarplanet  hilesinde görüşmek üzere iyi şeytanlıklar :)

Not : MovieStarplanet  Hile Yazımızın devamında bulunmaktadır.

moviestarplanet

moviestarplanet

Yeni MovieStarPlanet hilesi

215 thoughts on “MovieStarplanet hileleri – Yeni 2012

  1. kellan

    arkadaşlar merhaba oyunda benim adım kellanprensesn nolur biri biliyosa beni ekleyin anlatsın hileyi çok fakirim yaa :(

    Reply
  2. fatmanur

    hiç bişe anlamadım valla cnkü bn türküm he bu arada bnm adm gsfatma 2001 beni arkadas eklein :D

    Reply

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir