09 nisan 2012 Survivor Gönüllülerden kim elendi ?

, , Arkadaşlar bugün yapılacak olan konsey toplantısında Gönüllülerden bir kişi adaya veda edecek benim görüşüm GÜLEN Gidecek, Fakat geçen haftada olduğu gibi bir halk oylaması ile herşey değişebilir, Zaten bu bölümde Şansında talihsiz bir kaza geçirdi çok yazık oldu kıza açıkçası üzüldüm, Biraz öncede Yüzündeki sinirlerin gerilmesinden dolayı iğne yaptılar inşallah bir şeyi yoktur.

Son Gelişme : Gülen Hariç bütün gönüllüler GÜLEN’i yazdı Gülen ise Hayim ile konuyu kapattı. Bakalım yarın kim elenecek.

Sizce Kim Elenecek ? Yorum yaparak :) Fikirlerinizi bizimle paylaşabilirsiniz?

4 thoughts on “09 nisan 2012 Survivor Gönüllülerden kim elendi ?

  1. admin

    :D Yahu! Kız bir işe yaramıyo arada ağlıyor.. Aslında Gönüllüler çok iyi yani anlayışlı kişilr ama nereye kadar :)

    Reply

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir